bxlboys
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : ...
Voir le deal

Krantenartikelen

Aller en bas

Krantenartikelen Empty Krantenartikelen

Message  Slavia Sam 13 Juin - 10:56

FC BRUSSELS GAAT WEER BRUSSELS
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Brussels heeft een bijzonder moeilijk seizoen achter de rug. Coach Marc Grosjean werd begin dit jaar bedankt en de club eindigde pas als tiende. Voorzitter Vermeersch wil het roer omgooien.

"Wat vorig seizoen gebeurde, is onaanvaardbaar", zegt Johan Vermeersch aan onze redactie. "Die mentaliteit! Als ex-speler heeft me dat pijn gedaan en nu nog. Ik ben dat kotsbeu."

"We gaan proberen om spelers uit de regio door te laten stromen en van Brussels weer een Brusselse club te maken. Dit seizoen 5/6 spelers en op termijn zo'n 10 à 11 spelers van de pakweg 20."

"NIEUWE COACH KRIJGT BELANGRIJKE ROL"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Betekent dat dan dat Brussels zijn ambities opnieuw moet bekijken? "We hebben nog 1,5 maand voor de competitie begint", zegt Vermeersch. "De nieuwe coach zal een belangrijke rol hebben."

"Ik ben me nu aan het informeren en ik heb al gesprekken gehad met kandidaten. Er zijn er ongeveer tien. De keuze is niet evident, ook al omdat ik wil kiezen voor een team met Brusselse roots."

Dirk Geeraerd had begin deze week een gesprek met Brussels. "Er zijn nog andere opties voor Vermeersch, maar ik ben blijkbaar populair na het seizoen", laat de ex-Roeselare-coach ons weten.

Een Teletekst 13.6.2009

Slavia

Messages : 105
Date d'inscription : 11/06/2009

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum